tiistai 12. helmikuuta 2013

Laineilla

Moi! Kiva kun löysit tänne. Saas nähä kuinka innostun kun tää on niin kauheen vaikiaa olevinaa. Oon onnellisesti naimisis ollu jo 10 vuotta ja kolmen lapsen äityli ja yhen miehen vaimo. Oon nyt kotiäitina mut mies on töissä. Meil on kaks tyttöö, yks poika. Viel ois kiva yksi tenava mut katotaa vieläkö viittii vaippojen kans hääräillä.

Me asutaa maalla isovanhempien kanssa samassa pihapiiris ja sulassa sovussa. Molemmil on oma tönö ja yhteiset maat ja muut rakennukset. Meil on eläimii hevosii, koira, pari kissaa ja mettän eläimet lisäks.

Olis kerrottavaa vaikka mitä mutta riittäköön tämä tälläerää esittelyksi ja osa pitääki jäädä salaisuueksi. Raotetaa lisää taas toiste. Päivittelen tätä lisää aina ku siltä tuntuu:)

Love Katri

2 kommenttia:

  1. Löysin tänne tieni kun olit ensin liittynyt lukijakseni. Mukava uusi tuttavuus on blogisi. Totta Katri monimutkaista on bloggerin pito että siitä saisi ihan mieleisensä. Kyllä pikkuhiljaa oppii, itse olen pitänyt viime syksystä saakka. Lukijoita ei vielä montaa joskus miettii että mikä ihmisiä oikein kiinnostaa, no ainakin se että sivut täyttää kuvilla joita minulla ei ole ainakaan vielä. Sivuilla käyneitä on parituhatta että jonkin asteista kiinnostusta löytyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kiinnostusta on mut sul onki aika monipuoliset sivut...huomaan et ite oon iha alus. Kyl se täst....

      Poista